Med Avaya IPOCC kan vi nu også tilbyde avanceret contact center Ekspertise, til De små og mellem store virksomheder.

IPOCC er lavet til Avaya IP Office platformen og tilbyder; tale, email og chat for op til 100 samtidige agenter, hvilket giver mellemstore virksomheder en løsning, der er fleksibel, let at bruge, vedligeholde og administrere.

IPOCC tilbyder værdifulde fordele for enhver størrelse virksomhed ved at gøre det lettere for kunderne at få adgang til oplysninger og ressourcer. Kunderne ønsker en nem og effektiv service, gennem den kanal, de ønsker at bruge (tale, email, chat). En Avaya undersøgelse viste, at mere end 80 procent af mennesker er tilbøjelige til at fortsætte med at gøre forretninger med en virksomhed, der giver en god oplevelse/service, mens 66 procent af forbrugerne er tilbøjelige til at holde op med at bruge penge hos et firma, som følge af en dårlig oplevelse.

Det har været svært for de mindre og mellemstore virksomheder at finde et multimedie contact center der var nemt at integrere og vedligeholde med et begrænset budget, som stadig var en integreret del af deres kommunikations løsning.

Avaya har i dag mere end 50.000 contact center installationer i verdenen med over 6 millioner agenter, hvilket gør Avaya til verdens største producent af contact center løsninger. Al den viden er der opbygget de sidste mange år er nu tilgængelig i et prisleje hvor de fleste kan være med.

Avaya IP Office Contact Center er lavet som en integreret del af Avaya IP Office 9.0 platformen som i forvejen tilbyder; Unified Communication og video integreret i løsningen.

Avaya IP Office Contact Center tilbyder blandt andet:

Kontakt os allerede i dag for en demo af Avaya IPOCC